1,5% podatku- pomagaj z nami!: Możesz wesprzeć niemal 600 serc walczących z chorobą

16 lutego 2022 - 9:58, przez , w aktualności, Blog, Stowarzyszenie, Komentarze wyłączone

Od ponad 15 lat pomagamy osobom chorym zbierać pieniądze na leczenie i rehabilitację. W najtrudniejszych momentach jesteśmy opoką i staramy się odciążyć chorego finansowo, by mógł wracać do zdrowia i pełni sił. Wiemy, że zdrowie nie powinno mieć określonej ceny, jednak niestety często tak jest.

W tych najtrudniejszych chwilach oferujemy wsparcie i pomocną dłoń. Możesz razem z nami zdobyć pieniądze na leczenie. Możesz też wesprzeć potrzebujących i przekazać 1,5% w dobre ręce.

Poznaj naszych Podopiecznych

Amelka- 7 lat, nowotwór mózgu1% podatku Amelia Jedynak

Wśród naszych podopiecznych jest siedmioletnia Amelka Jedynak, która dzielnie walczy z nowotworem mózgu. Zamiast pójść do pierwszej klasy musiała rozpocząć cykl chemioterapii. Świat się dla niej zatrzymał. Spokój i szczęście zamieniły się w niepewność i szpitalne sale. Diagnoza była druzgocąca, jednak Amelka się nie poddaje! Ma za sobą kochających rodziców, sztab przyjaciół i ludzi dobrej woli, do których możesz dołączyć również i Ty przekazując jej swój 1,5% podatku lub darowiznę. Nie możemy pozwolić, by nowotwór wygrał tę walkę. Amelka ma przed sobą przecież całe życie.

1% podatku Wiktor KotowiczWiktor- 10 lat, ataksja rdzeniowo-móżdżkowa

Choroba Wiktorka Kotowicz dawała o sobie znać bardzo niewinnie. Jednak czujna mama zauważyła, że coś jest nie tak i po wielu wizytach i konsultacjach udało się ustalić  z czym zmaga się chłopiec. Ataksja rdzeniowo-móżdżkowa to choroba, z którą walczy każdego dnia. Nie ma na nią lekarstwa. Jednak systematyczna rehabilitacja i terapie dają szanse na ”prawie” normalne funkcjonowanie. Leczenie wiąże się jednak z ogromnymi kosztami… Możesz dołożyć cegiełkę dobroci i wspomóc Wiktora w tej ciężkiej drodze do sprawności.

Zosia- 5 lat, mózgowe porażenie dziecięce

Gdy Zosia przyszła na świat, od pierwszych chwil zaczęła się jej walka o zdrowie i sprawność. Serca jej rodziców rozpadły się na pół, gdy usłyszeli diagnozę córeczki – mózgowe porażenie dziecięce i prawostronny niedowład. „Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że ta walka będzie trwała już zawsze, a my możemy jedynie starać się być o krok przed chorobą… Aby Zosia mogła sprawnie się poruszać i rozwijać niezbędna jest rehabilitacja. Możesz pomóc tej dzielnej Wojowniczce1% podatku Zosia Cieślak przekazując jej swój 1,5% podatku. W polu cel szczegółowy wystarczy wtedy wpisać „Zofia Cieślak”.

Możesz realnie pomóc przekazując 1,5% podatku

Jeśli chcesz przekazać swój 1,5% naszym Podopiecznym wystarczy w deklaracji PIT podać nasz numer KRS 0000273196 a w polu cel szczegółowy wpisać imię i nazwisko osoby, której chcesz pomóc. Osoby, które wspieramy są w różnym wieku. Pomagamy zarówno dzieciom jak i dorosłym. Bez względu na to czy są na początku choroby, czy zmagają się z nią od lat. Wspieramy w walce z rakiem, autyzmem, po udarach mózgu… Wiemy, że droga do zdrowia jest długa, a walka o sprawność wymaga czasu. Jednak każdy mały krok do przodu to ogromny sukces, do którego możesz się przyczynić przekazując nam swój 1,5% podatku.

„Osoba zdrowa ma tysiące marzeń, osoba chora- tylko jedno”

Wykorzystaj swoją moc i w deklaracji podatkowej wpisz nasz ??? ??????????! Tyle wystarczy, by wesprzeć niemal 600 serc walczących z chorobą. Razem możemy sięgać po niemożliwe!

rozlicz się z sercem- 1%