Kim się opiekujemy?

8 czerwca 2021 - 9:11, przez , w Blog, Komentarze wyłączone

W Opolskim Stowarzyszeniu Rehabilitacji pomagamy osobom chorym zebrać środki na leczenie. Pokazujemy jak zabezpieczyć się finansowo, aby móc rozpocząć kosztowną rehabilitację i opłacić konieczne lekarstwa. Od początku naszej działalności zebraliśmy ponad 18 milionów złotych! Dzięki takiej kwocie nasi Podopieczni mogą każdego dnia walczyć o zdrowie i sprawność. To już niemal 15 lat naszej działalności.

Każdego dnia w pracy poznajemy historie, które łączy choroba.  Poznajemy dzielnych rodziców i jeszcze bardziej dzielne dzieci. Poznajemy nowe osoby, które pomimo niepełnosprawności i diagnozy walczą o powrót do zdrowia. Pomagamy im zbierać pieniądze na leczenie i rehabilitację. Dzięki nam mogą korzystać z 1% podatku, darowizn, zbiórek publicznych i zbiórek na siepomaga.pl.

Osoby, które wspieramy są w różnym wieku. Pomagamy zarówno dzieciom jak i dorosłym. Bez względu na to czy są na początku choroby, czy zmagają się z nią od lat. Wiemy, że droga do zdrowia jest długa, a walka o sprawność wymaga czasu, jednak każdy mały krok do przodu to ogromny sukces, do którego możesz się przyczynić przekazując nam swój 1% podatku lub darowiznę. Wspieramy ponad 550 Podopiecznych i każdy z nich potrzebuje wsparcia, by funkcjonować.

Wśród naszych podopiecznych jest maleńka Kaja, która od razu po porodzie trafiła na oddział intensywnej terapii i rozpoczęła walkę o życie. Teraz Kaja ma już rok, a bitwa trwa nadal. Za dziewczynką jest już kilka operacji, ale wiadomo już, że będą kolejne, by wyleczyć jej chore serduszko. Koszty leczenia są niemałe, ale jesteśmy właśnie po to, by pomóc rodzicom zebrać potrzebne pieniądze i zapewnić im namiastkę spokoju.

Martynie zespół Kabuki odebrał samodzielność. Mając 9 lat z dnia na dzień przestała chodzić. Choroba sprawiła, że musiała być zależna od innych. Lekarze w Polsce rozkładali ręce, groziła jej amputacja nóg. Rodzice jednak zaczęli szukać pomocy za granicą- i udało się! Po operacji w Aschau i po miesiącach rehabilitacji, widzieliśmy jak Martyna na korytarzach naszej placówki staje na nogi, chodzi! Koszty leczenia były ogromne i wciąż potrzebna jest spora kwota, by można było kontynuować rehabilitację. Wierzymy jednak, że dzięki darczyńcom uda się zebrać potrzebne pieniądze, by móc walczyć z chorobą.

Pani Małgosia, ponad dwa lata temu usłyszała diagnozę- nowotwór złośliwy. W takich sytuacjach kluczowy jest czas i szybka reakcja – trzeba jak najszybciej zacząć leczenie, które przecież jest drogie. Dzięki naszej współpracy ze szpitalem udało się podać niezbędny lek na czas. Zebraliśmy potrzebne na leczenie pieniądze i dziś nasza Podopieczna może cieszyć się pełnią życia. Choroba jest już za nią!

Jeśli potrzebujesz naszej pomocy – załóż subkonto w Stowarzyszeniu i dołącz do grona osób, które wspieramy.

Będziesz mógł zbierać 1% podatku, darowizny, zakładać zbiórki publiczne oraz zbiórki na siepomaga.pl. Otrzymasz od nas również namiastkę spokoju i stabilizacji, której tak bardzo brakuje na początku choroby. Będziesz w dobrych rękach.

Zadzwoń lub wyślij wiadomość:

Tel. 77 556 03 35, 606 922 587  info@rehabilitacjaopole.pl