Zwrot kosztów jest to zwrot pieniędzy za poniesione wydatki najogólniej mówiąc na rehabilitację i leczenie. Gdy na subkoncie pojawią się pieniądze można przeznaczyć je na refundację kosztów związanych z chorobą. Wówczas zwrot kosztów następuje do kwoty zgromadzonej na subkoncie.
Zobacz jak otrzymać zwrot kosztów.
Zgodnie z regulaminem subkont refundacji mogą podlegać wydatki poniesione na:
1) zakup lekarstw i środków medycznych;
2) rehabilitację i leczenie Podopiecznego na terenie Polski i za granicą;
3) zakup sprzętu rehabilitacyjnego (wózki inwalidzkie, łóżka, materace, ortezy, protezy itp.)
4) Zakup sprzętu medycznego (np. respirator) i pielęgnacyjnego (np. pieluchy, opatrunki, strzykawki itp.);
5) zakup suplementów, a także środków spożywczych dla utrzymania diety zdrowotnej (wymagane zaświadczenie lekarskie);
6) wizyty lekarskie, psychologiczne w Polsce i za granicą;
7) badania diagnostyczne i laboratoryjne (związane z jednostka chorobową);
8) turnusy rehabilitacyjne;
9) dojazdy związane z rehabilitacja, leczeniem (na podstawie faktur za paliwo, biletów środków lokomocyjnych);
10) pobyty w szpitalach, klinikach w Polsce i za granicą, nocleg Podopiecznego, rodziców lub opiekunów, transport Podopiecznego z i do placówki leczącej go, w tym transport opiekuna, który podróżuje wraz z Podopieczny;
11) zabiegi operacyjne przeprowadzane w Polsce i za granicą, związany z tym dojazd oraz pobyt Podopiecznego wraz z opiekunem;
12) pomoce naukowe, dydaktyczne, logopedyczne;
13) zakup znaczków, kopert, pocztówek, druk ulotek, kserokopię dokumentów przeznaczonych na zbiórkę funduszy na rzecz Podopiecznego;
14) dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osoby niepełnosprawnej;
Pełny regulamin subkont dostępny jest tutaj.
W przypadku konieczności poniesienia wydatku, który nie znajduje się na powyższej liści, a jest z związany z procesem leczenia Podopiecznego istnieje możliwość dokonania zwrotu kosztów. W takim przypadku należy wraz z fakturą dostarczyć do biura Stowarzyszenia prośbę o rozliczenie poniesionych kosztów spoza regulaminu. Wówczas Zarząd podejmuje decyzję o przyznaniu zwrotu kosztów. Prośbę można również wysłać na maila Stowarzyszenia jeszcze przed zakupem, czy skorzystaniem z danej usługi, na adres: info@rehabilitacjaopole.pl.
Wszelkie transakcje wychodzące, czyli zwrot kosztów i opłaty dokonujemy w każdy czwartek (za wyjątkiem świąt – wówczas przelewy przekładamy na inny dzień tygodnia). Przypominamy, że natomiast transakcje przychodzące, czyli darowizny są księgowane w każdy poniedziałek (z wyłączeniem świąt).
Comments are closed here.